Talon rakentamiseen ja korjaamiseen liittyviä vinkkejä

Tarjouksia jäsenille
TT-rakennus Oy tarjoaa jäsenille monipuolisia rakennuspalveluita

****************************************************************************

M& M Kodinturva - Verisure turvapalvelut

"Olemme paikallinen Turun seudulla koteja ja pienyrityksiä suojaava yritys. Suunnittelemme, asennamme ja huollamme Verisure -järjestelmät ammattitaidolla. Meiltä saat myös erillisen tallentavan kamerajärjestelmän ulkotiloihin. Pyydä kartoituskäynti osoitteesta www.mmturvapalvelut.fi tai soittamalla 0445665298.
Löydät meidät myös Facebookista ja Instagramista nimellä M&M Kodinturva."

Tarjous: "Saarelaiset saavat meiltä StarKey-tunnisteet puoleen hintaan! Koskee myös olemassa olevia asiakkaita."

*****************************************************************************

Sarokas OY:ltä saat pienrakentaja-alennuksia kun mainitset, että olet Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsen.www.sarokas.fi
*****************************************************************************
Freestyle Tmi Miska Roslöf p. 040 965 3469 tarjoaa jäsenille mm. saunojen, terassien ja laitureiden rakentamispalveluita ja suunnitteluapua.

*****************************************************************************

Turku Energian sähkösopimus jäsenille.
Lisätietoa Turku Energian sähkön edullisuudesta http://www.turku.fi/Public/default.aspx?contentid=456078&nodeid=11868

TPK;n jäsenyhdistysten henkilöjäsenille on tarjolla Turku Energian sähkönmyyntitarjous ; Turun Pientalojen Keskusjärjestö ry ja Turku Energia ovat sopineet yhteistyön jatkumisesta. Turku Energia tarjoaa omakotiyhdistyksen jäsenille uutta määräaikaista 24 kk sähkösopimusta 1.11.2015 alkaen ja sopimus on voimassa 31.10.2017 asti. Tarjous on voimassa myös uusille jäsenille ja hinta on kiinteä kahden vuoden ajan. Yösähkö (sis alv 24 %) perusmaksu 2 e/kk, energia päivä 4,79 snt/kWh, energia yö 3,78 snt/kWh

Aikaisemmin sopimuksen tehneille jäsenille Turku Energia on postittanut sopimuskirjeen. Mikäli et ole saanut tarjousta ja haluat uuden sopimuksen, ota yhteyttä ursula.roslof@gmail.com tai p. 0505973278 (mielellään iltaisin).Lähetän sopimuslomakkeen joko sähköpostilla tai kirjeenä. Terveisin Ursua Roslöf, sihteeri

Katso Turku Energian sivuilta osoitteessa www.turkuenergia.fi/tpk sieltä löytyy aina ajantasainen hinta sekä ohjeet jäsenistöllemme sähkösopimuksen saamiseksi.

Uusille jäsenille tai myös muista sopimuksista vaihtaville jäsenille lähetetään lomake, joka pitää palauttaa Turku Energialle sopimuksen laatimista varten. Myös jäsenille, jotka eivät aiemmin ole olleet sopimuksen piirissä lähetetään pyynnöstä sopimuslomake. Yhteydenotot ursula.roslof@gmail.com tai p. 050 597 3278 (jätä viesti)

********************************************************************

Poltto-öljytarjous jäsenille
TPK:n jäsenenä saatte Teboilin päivän hinnasta ylimääräisen alennuksen kerrottuanne olevanne yhdistyksenne/TPK:n jäsen ja annettuanne sihteeriltä saamanne tilaustunnuksen. Polttoöljyn tilausnumero 24h yksityisasiakkaat 0800 183 300, s-posti:tilauskeskus(at)teboil.fi