Hirvensalopäivät

Hirvensalopäivien ohjelmaa:

La 8.9. klo 10 Lasten juoksukilpailut 1 – 12 –vuotiailleHirvensalon Urheilutalon hiekkakenttä (Syvälahdentie 31). Kilpailijoiden kirjaaminen ja numeroiden jako alkaa Urheilutalolla klo 9.30. Kaikki juoksijat palkitaan. Ennakkoilmoittautuneille juoksutapahtuma on ilmainen, muilta peritään 10€/perhe. Ennakkoilmoittautuminen ke 15.8. – ma 3.9.2018 ja tarkemmat ohjeetwww.hirvensalonheitto.fi. Buffetti.

Lisätietoja: minrainen77@gmail.com. Tervetuloa kokemaan liikunnan iloa! Järj. Hirvensalon Heitto ja Lautturin päiväkodin vanhempainyhdistys

La 8.9. klo 13 puiden istutus(lähtö Wäinö Aaltosen koulun pihalta)ja klo 14 metsäretki Toijaistenmäen nuotiopaikalle (lähtö Toijaistentien koirapuiston portilta, josta vajaan kilometrin patikointimatka). Metsäretkellä on mukana opas kertomassa alueen luonnosta ja eläimistä, lähellä nuotiopaikkaa nähtävillä muutamia entisöityjä traktoreita. Molemmissa järj. Hirvensalo-seura

Su 9.9. alk. klo 11 perinteinen lentopalloturnausKesäkoti Margareta(Tammistontie- Margareetantie) Pelaamisen jälkeen sauna- ja uintimahdollisuus. Järj. Hirvensalon omakotiyhdistys

Su 9.9. klo 16 ”Ruusuja” –konsertti, Ekumeeninen taidekappeli (Seiskarinkatu 32) Sopraano Katri Jalonen ja pianisti Esa Ylönen esittävät ruusuaiheisia lauluja. Tilaisuuteen myydään lippuja etukäteen Meri-Karinan hyvinvointikeskuksen infosta ja Matkarista Itäiseltä Pitkäkadulta. Liput 18 €, LSSY:n jäsenkortilla 15 €. Lipputulot ohjataan yhdistyksen syöväntorjuntatyöhön. Järj. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys

Ke 12.9. 9-15.30 Luomihuolipäivä,Meri-Karinan hyvinvointikeskus (Seiskarinkatu 35)Maksuton luomien tarkastelu hirvensalolaisille. Ajanvaraus 27.8. alkaen p.02-2657927 ma-pe klo 9-11. Järj. Lounais-Suomen Syöpäyhdistys

Pe 14.9. klo 14-15.30 ”Ikivihreiden hittimittari”, Hirvensalon kirjasto(Vanha Kakskerrantie 8) Osallistujat pääsevät äänestämään Turusta kertovista/turkulaisten muusikoiden tekemistä kappaleista, ovatko ne hittejä vai huteja. Järj. Turun kaupunginkirjasto

La 15.9. klo 9 - 13 POP UP – toritapahtuma, Syvälahden monitoimitalon piha-alue(Vanha Kakskerrantie 8) Monipuolista ohjelmaa: mm. yhdistysten esittelypisteitä, Turun kaupungin ”Nuokkaribiili” ja kirppismyyntiä. Pöytämaksu 5 € kerätään tapahtumassa - oma pöytä mukaan! Järj. Hirvensalopäivätoimikunta

La 15.9. klo 12 Joel Hallikaisen konsertti,Villa Attendo(Aamunkoitonkatu 5) Järj. Attendo Villa Hirvensalo

La 15.9. Saarten Lionsit ja Rotaryt kokoontuvat suunnittelemaan yhteistyötä, Kaupunkikartano Ruokoranta (Ruokorannantie 15)

La 15.9. klo 15/16 - ”Hirvensalon käräjät” (Speakers’ Corner/Hyde Park) Kaupunkikartano Ruokoranta (Ruokorannantie 15) Yleisötilaisuus kartanon pihalla, grillaus- ja piknikmahdollisuus. Mukaan kutsuttu paikallisia panelisteja keskustelemaan Hirvensaloon liittyvistä aiheista, keskustelun pj on Maininki - lehden päätoimittaja Timo Närä. Yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä, etukäteen niitä voi lähettää os. toimitus@maininkilehti.fi. Järj. Kaupunkikartano Ruokoranta ja Maininki-lehti

Su 16.9. klo 10 Messu ja Hirvensalopäivien päätös Hirvensalon kirkko (Honkaistentie 85). Lipunnosto klo 9.45 (Louhen tytöt). Päätösjuhlassa julkistetaan perinteiseen tapaan Vuoden Luotolainen.

Lisäksi Hirvensalon Apteekki järjestää koko viikon ohjelmaa 15-vuotissyntymäpäivien merkeissä, seuraa Apteekin omaa ilmoittelua!

Seuraa ilmoittelua tapahtumista ja mahdollisista muutoksista mm. Facebookin kautta.

Hirvensalo-Kakskerta aluefoorumi

09.12.2017