Puheenjohtaja Raaskan kevätkirje jäsenille

Hyvä Hirvensalon Omakotiyhdistyksen jäsen,

edelleen toimintamme on poikkeuksellista pandemian johdosta, joten kevätkokous pidettiin tänä vuonna kokonaan etänä. Nyt pääsemmekin viime vuodesta poiketen laskuttamaan jäsenmaksut ja venepaikkamaksut ajallaan. Tietoa hallituksen uudesta kokoonpanosta ja muista ajankohtaisista asioista tulee nettisivullemme. Luvassa on myös kokonaan uusitut nettisivut, eli niitä kannattaa vilkuilla.

Asiointimme kannalta olisi tärkeä tietää kaikkien jäsentemme sähköpostiosoitteet. Ilmoitathan sähköpostiosoitteesi osoitteeseen: hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys.fi. Ilmoitathan myös samaan hallituksen osoitteeseen, jos sähköpostiosoitteesi on vaihtunut.

Venevalkama palvelee jäseniämme edelleen. Vuosikokous teki pienen tarkistuksen vastikkeen ja vuokran hintaan, sillä maanvuokrasopimus on umpeutumassa ja tiedossa on suuri vuokrankorotus. Samalla resursseja tarvitaan huolto- ja kunnostustöihin.

Hirvensalon omakotiyhdistys tarjoaa jäsenilleen myös erinomaisen avun pihatöihin Hirvensalon saaren alueella. Pihatalkkarin nimi on Matti Hupponen, ja hän tekee pihan, puutarhan ja talon hoitoon liittyviä töitä. Työvälineet pitää löytyä tilaajalta.

Koronatilanteeseen liittyen töiden on oltava ulkotöitä ja kansalliset rajoitukset on huomioitava. Pihatalkkarin tuntihinta on 6 euroa tunti, ja lisäksi talkkarille maksetaan matkakorvaus. Muistathan, että pihatalkkarin työstä voi hakea kotitalousvähennystä.

Työaika on päiväsaikaan, esimerkiksi kello 9-14. Muista ajoista on sovittava erikseen. Voit tilata pihatalkkarin hallituksen jäsen Marja-Liisa Salmisen kautta numerosta  040 189 6259 tai sähköpostilla hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys.fi.

Hirvensalon Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat käyttöönsä Turun Pientalojen Keskusjärjestö ry:n neuvotteleman Turku Energian sähkömyyntitarjouksen. Pitkäaikaisten sopimuskumppanien sopimuskausi on jo alkanut, mutta myös uusille jäsenille tarjotaan TPK:n neuvottelemaa parempaa sopimusta, enemmän Hirvensalon omakotiyhdistyksen tai Turku Energian nettisivuilla https://www.turkuenergia.fi/kampanja/louna-tpk/

Myös St. Erikin Lääkintävoimistelu Oy tarjoaa jäsenetuna -10% hinnaston hinnoista.
Erityisosaamista on tuki-ja liikuntaelinten fysioterapia. Tutustu palveluihin ja hinnastoon www.sterikinfysioterapia.fi Ajanvaraukset nrosta 02-2501 300.

Toivottavasti pääsemme pian normaalin toiminnan suunnitteluun ja ennen muuta toteuttamiseen. Alustavasti on ollut puhe ainakin teatterimatkasta ja joulutapahtumasta. Toivotaan, että korona ei palaa sotkemaan näitäkin suunnitelmia. Iloa kaikkien kevääseen!

Hallituksen puolesta

Petja Raaska, puheenjohtaja

ps. kerromme tiedot yhdistyksen hallituksen uusista jäsenistä ja säännöistä, kunhan saamme ne hyväksytyksi Patentti- ja rekisterihallituksesta.

Uusi jäsen: Turku Energian hinta on päivittynyt

25.03.2021

Uutisia Turku Energialta Hirvensalon omakotiyhdistyksen uusille jäsenille: Uusien jäsenten etuhintaisen Louna TPK -sähkösopimuksen hinta sekä Energiaonlin...

Omakotitalkkari on taas käytettävissä