Uusi jäsen: Turku Energian hinta on päivittynyt

Uutisia Turku Energialta Hirvensalon omakotiyhdistyksen uusille jäsenille:

Uusien jäsenten etuhintaisen Louna TPK -sähkösopimuksen hinta on päivittynyt 19.3.2021 alkaen seuraavasti:

Perusmaksu: samalla edullisella tasolla, kuin vanhoillakin jäsenillä (yleissähkö 1,50 €/kk ja yösähkö 2,00 €/kk)

Sähkön hintataso: mahdollisimman edullinen, mutta sidottu markkinahintatason kehitykseen, koska tarjousaika on pitkä. Tarjoushinta siis päivittyy markkinoiden muutosten mukaan noin 4-6 kertaa vuodessa ja voimassa oleva hintataso näkyy Turku Eenergian verkkosivuilta  https://www.turkuenergia.fi/kampanja/louna-tpk/

Uudet hinnat ovat:

• yleissähkö: 5,46 snt/kWh ja perusmaksu 1,50 €/kk
  • yösähkö:  päivä 6,08 snt/kWh ja yö 4,69 snt/kWh ja perusmaksu 2,00 €/kk
  • kausisähkö: talviarki 6,53 snt/kWh ja muu aika 5,23 snt/kWh ja perusmaksu 2,00 €/kk

Uuden jäsenen sähkösopimuksen voimassaoloaika: kaikki 19.3.2021 jälkeen alkavat uudet sopimukset päättyvät 31.10.2022, jotta kaikilla jäsenillä on mahdollisuus osallistua seuraavan 24kk sähkötarjouksen (kausi 1.11.2022-31.10.2024) hyväksymiseen

Sähkösopimuksen solmiminen: Uusi jäsen voi tehdä sähkösopimuksen helposti suoraan EnergiaOnlinen www.energiaonline.fi  kautta käyttämällä tarjouskoodia. Jos et halua käyttää EnergiaOnlinea, voit ilmoittaa koodin Turku Energialle numeroon 02 2628 111.

Uusi jäsen, pyydä tarjouskoodi Hirvensalon omakotiyhdistyksen puheenjohtaja Petja Raaskalta, petja.raaska@turku.fi

Lisätietoja sopimuksesta voi kysyä suoraan Turku Energialta:

Anne-Mari Niemelä | Kuluttajamyynnin päällikkö
Energiaratkaisut
anne-mari.niemela@turkuenergia.fi

Uusi jäsen: Turku Energian hinta on päivittynyt

25.03.2021

Uutisia Turku Energialta Hirvensalon omakotiyhdistyksen uusille jäsenille: Uusien jäsenten etuhintaisen Louna TPK -sähkösopimuksen hinta sekä Energiaonlin...

Omakotitalkkari on taas käytettävissä

02.04.2021