Edut

Laituripaikkoja Pitkäsalmen venevalkamassa

Hirvensalon Omakotiyhdistys ry tarjoaa Hirvensalon Pitkäsalmen venevalkamasta laituripaikkoja vuokrattavaksi jäsenille. Valkamassa on noin 120 paikkaa. Vuokra koko vuodeksi on 370 - 400 euroa. Venepaikat on tarkoitettu vain Hirvensalossa asuville omakotiyhdistyksen jäsenille. Omakotiyhdistyksen jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa.

Omakotitalkkari pihatöihin

Huomio!! Uusi omakotitalkkari on etsinnässä, ja talkkaripalvelu ei tällä hetkellä ole käytössä.

Turku Energian sähkösopimus

Sopimus on määräaikainen 22 kuukautta. Julkaisupäivän vertailuhinta oli Google haun perusteella markkinoiden edullisin. Lisätietoa

Polttoöljytarjous

TPK:n info päivittyneestä jäsenedusta:

Turun Pientalojen Keskusjärjestön uusi lämmitysöljyn sopimustoimittaja on Salon seudun lämpöpalvelu.
Öljy on 99 % Nesteen öljyä ja 1 % Shellin öljyä. Yhtiön tankit ovat Naantalissa mistä jakeluautot lähtevät. Aiempi sopimus Teboilin kanssa on purettu. Öljyn tilaaja ilmoittaa tilausta tehdessään olevansa TPK:n jäsenyhdistyksenä toimivan omakotiyhdistyksen jäsen. Alennus jäsenille on 1,5 snt/litra tilauspäivän hinnasta. 02 734 7400

Salon Seudun Lämpöpalvelu, p. 050 5929821 Pentti Jaakola

Verkkosivut: Salon Seudun Lämpöpalvelu – Lämmitysöljyä jo yli 30 vuotta! (salonlampopalvelu.fi)

Kysy lisää posti@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Jätevesineuvonta

Omakotiliitto tarjoaa valtakunnallista jätevesineuvontaa puhelimitse torstaisin kello 19-20 numerossa 010 80130. Voit kysyä myös sähköisesti täällä.

Fysioterapia

St. Erikin Lääkintävoimistelu Oy tarjoaa jäsenetuna -10% hinnaston hinnoista Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille. Erityisosaamista on tuki-ja liikuntaelinten fysioterapia. Tutustu palveluihin ja hinnastoon www.sterikinfysioterapia.fi. Ajanvaraukset numerosta 02-2501 300.

Lakineuvontaa

Lakineuvontaa Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille keskiviikkoisin kello 14-16 numerossa 0505510505. Palvelun tarjoaa varatuomari Hannele Lehto-Laurila (TPK ry:n tarjoama etu jäsenille).

Verkkopalvelun alusta onstage © 2024 online.fi