Edut

Laituripaikkoja Pitkäsalmen venevalkamassa

Hirvensalon Omakotiyhdistys ry tarjoaa Hirvensalon Pitkäsalmen venevalkamasta laituripaikkoja vuokrattavaksi jäsenille. Valkamassa on noin 120 paikkaa. Vuokra koko vuodeksi on 370 - 400 euroa. Venepaikat on tarkoitettu vain Hirvensalossa asuville omakotiyhdistyksen jäsenille. Omakotiyhdistyksen jäsenmaksu on 20 euroa vuodessa.

Omakotitalkkari pihatöihin

Huomio!! Omakotitalkkaripalvelut ovat tällä hetkellä ruuhkautuneet, eikä uusia aikoja ole tarjolla!

Edullinen ja ammattitaitoinen omakotitalkkari Tero Jalava on apuna jäsenten pihatöissä vain kuuden euron tuntihintaan. Talkkari tekee puutarha- ja muita ulkotöitä ja  myös sisätöitä Hirvensalossa. Tilaajalla tulee olla töihin tarvittavat työkalut.

Talkkarin työaika on 5 tuntia päivässä. Mieluiten talkkaria käytettäisiin 5 tuntia kerrallaan. Lasku tulee työn tekemisen jälkeen sähköpostilla.

Talkkari tilataan osoitteesta hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys tai soittamalla numeroon 040 189 6259 tai 045 617 2584 .

Turku Energian sähkösopimus

Sähkön hintataso on mahdollisimman edullinen, mutta sidottu markkinahintatason kehitykseen. Tarjoushinta  päivittyy markkinoiden muutosten mukaan useamman kerran vuodessa ja voimassa oleva hintataso näkyy Turku Energian verkkosivuilta www.turkuenergia.fi/tpk/

Uuden jäsenen tai kohteen sähkösopimuksen voimassaoloaika: kaikki 11.10.2021 jälkeen alkavat uudet sopimukset päättyvät 31.10.2022, jotta kaikilla jäsenillä on mahdollisuus osallistua seuraavan 24kk sähkötarjouksen (kausi 1.11.2022-31.10.2024) hyväksymiseen.Vielä voimassaoleviin sopimuksiin ovat asianomaiset saaneet Turkuenergiasta postia ja eräpäivä uuden sopimuksen hyväksymiseen on 13.10.

Sähkösopimuksen solmiminen: Uusi jäsen voi tehdä sähkösopimuksen suoraan EnergiaOnlinen www.energiaonline.fi  kautta käyttämällä tarjouskoodia. Koodin saat Hirvensalon omakotiyhdistyksen rahastonhoitajalta Sannilta. sanni.liuke@gmail.com.

Koodin voi ilmoittaa myös Turku Energian asiakaspalvelijalle puhelimitse (02 2628 111).

Polttoöljytarjous

TPK:n jäsenenä Hirvensalon Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat Teboilin päivän hinnasta ylimääräisen alennuksen. Kerro polttoöljyä tilatessasi olevasi omakotiyhdistyksen ja TPK:n jäsen. seuraavalla tunnuksella Polttoöljyt/TILAUSTUNNUS 198 163. Polttoöljyn tilausnumero (24h) on yksityisasiakkaille 0800 183 300 ja sähköposti tilauskeskus(at)teboil.fi

Kysy lisää posti@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Jätevesineuvonta

Omakotiliitto tarjoaa valtakunnallista jätevesineuvontaa puhelimitse torstaisin kello 19-20 numerossa 010 80130. Voit kysyä myös sähköisesti täällä.

Fysioterapia

St. Erikin Lääkintävoimistelu Oy tarjoaa jäsenetuna -10% hinnaston hinnoista Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille. Erityisosaamista on tuki-ja liikuntaelinten fysioterapia. Tutustu palveluihin ja hinnastoon www.sterikinfysioterapia.fi. Ajanvaraukset numerosta 02-2501 300.

Lakineuvontaa

Lakineuvontaa Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille keskiviikkoisin kello 14-16 numerossa 0505510505. Palvelun tarjoaa varatuomari Hannele Lehto-Laurila (TPK ry:n tarjoama etu jäsenille).

Hirvensalon Omakotiyhdistyksen logo

0401896259 (tiedustelut ja ajankohtaiset asiat)
hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Laskutusosoite