Edut

Laituripaikkoja  Pitkäsalmen venevalkamassa

Hirvensalon Omakotiyhdistys ry tarjoaa Hirvensalon Pitkäsalmen venevalkamasta laituripaikkoja vuokrattavaksi jäsenille. Valkamassa on noin 100 paikkaa. Vuokra koko vuodeksi on 300 euroa. Katso lisätietoja täältä (tähän linkki venevalkaman sivulle).

Omakotitalkkari pihatöihin

Edullinen ja ammattitaitoinen omakotitalkkari Matti Hupponen on apuna jäsenten pihatöissä  vain kuuden euron tuntihintaan. Talkkari tekee puutarha- ja muita ulkotöitä ja  myös sisätöitä.

Talkkarin työaika on 5 tuntia päivässä, hänellä on käytössä oma auto, josta työn tilaaja maksaa kilometrikorvauksen.

Talkkari tilataan osoitteesta hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys tai soittamalla numeroon 040 189 6259.

Turku Energian sähkösopimus

Hirvensalon Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat käyttöönsä Turun Pientalojen Keskusjärjestö ry:n neuvotteleman Turku Energian sähkömyyntitarjouksen. Tarjous on  voimassa uusille ja vanhoille jäsenille, se on määräaikainen ja kiinteähintainen 24 kuukauden ajan. Sopimuskausi on 1.11.2020-31.10.2022. Sopimuskauden jälkimmäiseen vuoteen, ajalle 1.11.2021-31.2022 voivat tulla mukaan myös ne jäsenet (ns. uudet jäsenet), joiden 24 kuukauden sähkötarjous päättyy 31.10.2021.

Katso ohjeet ja lisätiedot täältä: http://turunpientalot.fi/sivut/doku.php?id=ajankohtaista

Turku Energia palvelee puhelimitse numerossa 02 2628 111 (pvm/mpm) ma-to klo 8-17, pe klo 10-16.

Poltto-öljytarjous

TPK:n jäsenenä Hirvensalon Omakotiyhdistyksen jäsenet saavat Teboilin päivän hinnasta ylimääräisen alennuksen. Kerro polttoöljyä tilatessasi olevasi omakotiyhdistyksen ja TPK:n jäsen. seuraavalla tunnuksella Polttoöljyt/TILAUSTUNNUS 198 163. Polttoöljyn tilausnumero (24h) on yksityisasiakkaille 0800 183 300 ja sähköposti tilauskeskus(at)teboil.fi

Kysy lisää posti@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Jätevesineuvonta

Omakotiliitto tarjoaa valtakunnallista jätevesineuvontaa puhelimitse torstaisin kello 19-20 numerossa 010 80130. Voit kysyä myös sähköisesti täällä.

Fysioterapia

St. Erikin Lääkintävoimistelu Oy tarjoaa jäsenetuna -10% hinnaston hinnoista Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille. Erityisosaamista on tuki-ja liikuntaelinten fysioterapia. Tutustu palveluihin ja hinnastoon www.sterikinfysioterapia.fi. Ajanvaraukset numerosta 02-2501 300.

Lakineuvontaa

Lakineuvontaa Hirvensalon omakotiyhdistyksen jäsenille keskiviikkoisin kello 14-16 numerossa 0505510505. Palvelun tarjoaa varatuomari Hannele Lehto-Laurila (TPK ry:n tarjoama etu jäsenille).

Verkkopalvelun alusta onstage © 2021 online.fi