Hirvensalon Omakotiyhdistys, pirteä 80-vuotias

Yhdistyksemme perustamisen aikoihin Hirvensaloon tultiin kaupungista lossilla tai veneellä. Hirvensalolaiset elivät omaa elämäänsä saarella, ja vain pieni osa väestä kävi työssä mantereella. Tämän vuoksi kaupunki ei ollut erityisen kiinnostunut Hirvensalon kehittämisestä.

Toisin on nyt. Saaremme on Turun tärkein ja nopeimmin kasvava asuinalue. Siksi seuraava lainaus yhdistyksemme säännöistä on entistä ajankohtaisempi.

Sääntöjemme mukaan "yhdistyksen tarkoituksena on toimia pienkiinteistönomistajien yhdyssiteenä ja valvoa heidän taloudellisia ja paikallisia etujaan sekä edistää heidän kiinteistön omistusta ja hallintaa koskevia harrastuksiaan".

Yhdistys on Turun Pientalojen keskusjärjestö ry:n jäsen. Lisätietoja http://turunpientalot.fi/sivut/doku.php

Uudet säännöt ja hallituksen jäsenet ovat luettavissa sivun yläpalkissa.

Liittyminen tai eroaminen, kaikki osoitteesta hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Haluamme säilyttää saaremme elämänmuodon ja siksi kutsummekin sinut mukaan toimintaan.

Hirvensalon Omakotiyhdistyksen logo

0401896259 (tiedustelut ja ajankohtaiset asiat)
hallitus@hirvensalonomakotiyhdistys.fi

Laskutusosoite